underbara helg!

Helgen har åter igen varit helt underbar!! Började med valborg i fredags och den spenderades med lite vänner på sonö :) helt okej :D sen har jag varit hemma hos einar hela helgen! super mys, film och ben & jerrys (a) (Y) men jag va tvungen att åka hem idag :( lite tråkigt, men jag får ju träffa sötnosen på tisdag i skolan igen :D hihi annars har helgen varit lugn inte gjort så mycket och idag har jag bara tagit de lungt åkt hem och legat i soffan hela dagen typ :)

Imorgon är jag ledig så de blir till att bara ta de lungt laga luch åt julia och åt corre som sover över hos julia ;P hihi sen kankse jag ska ta och skärpa mig lite ta tag i mitt liv och plugga lite och ut och springa några kilometer vore väldigt bra!! vi får se hur de blir med den saken imorgon nu hade jag tänkt att gå och lägga mig ! puss och godnatt folket!!  ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0