Tillbaka i Sverige! :D

Wiie nu är jag tillbaka i Sverige igen :P har haft en underbar resa med massa härligt upplevelser. ;D Har varit på Madame Tussauds, har åkt London eye, och så har jag åkt turist buss genom hela london XD hahaha har tittat på Buckingham Palace gått genom en jättestor jättefin park XD åkt tunnelbana ! :D och så har jag ätit Fish and chips! De va super gott! Igår när vi var påväg hem till hotellet så blev jag nästan typ överfallen av en äckelgubbe :O XD hahaha sen kom en tjej och skulle fråga mig om vägen :O XD 

Idag har vi egnat hela dagen till att åka hem, började redan kvart över 3 inatt -.- kom hem typ vid 3 på dagen :O sen vid 4 så åkte jag och maama för att hämta Einar i norrtälje :) så nu sitter jag här med min underbaring och lyssnar på musik :) 
Bilder från London kommer imorgon förhoppningsvis ;)
Puss på't ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0