saft, SAFT, saft, SAFT, saft, SAFT, saft, SAFT

Helgen började underbart med att jag var med att jag hade ett matte prov på morgonen som kändes jättebra och sen va jag älsklingen hela dagen :) vi tog 20 i 3 bussen hem till mig och tog det bara lugnt :) åt middag när mamma och pappa kom hem och sen kollade vi på film :)

Lördagen blev också en härlig dag, fast att det regnade -.- jag åkte hem till Marie vid 12 tiden och så hade vi supermysigt vi va ute och gick sen åt vi lite lunch och sen började vi göra oss i ordning för att tjejerna skulle komma :) Tjejmiddag gillar vi!! och våra är bärst och älskar våra teman XD hahahha denna kväll färgtema! (A) vi åt jätte god mat och faktiskt riktigt god efterätt! :D Tog en massa bilder och dansade XD hahahah och grymmast av allt va våran sång!!

saft, Saft, saft, Saft, saft, Saft, saft, Saft, saft, Saft, saft, Saft, saft, Saft,!!!!!!!!!!!
sen kollade vi på film, (tio orsaker att hata dig)
Och så gicki vi och la oss för sen va vi helt slut...... och asså nattens citat av marie:
"Asså sjöhästar är ganska coola osså fatta skönt det är mannen som blir gravid! :D Jag skulle vilja vara en flodhäst!"
XD hahaha marie du är så söt!!! <3<3



Och idag är det söndag och solen skiner och jag har bikinin på mig för jag tänker gå ut och sola så jag kan få lite färg! :D såååå See Ya SweetHearts ;D ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0