Louise Eriksson tycker att Einar Sköthagen ser ut som en blåbärsmuffins ;D <3

Dagen började hyfsat bra iaf :) började med prov i idrott och hälsa B sedan hade vi lektion som jag höll i och den fick jag MVG på så jag är riktigt nöjd :) sedan gick jag och marie och åt lunch helt okej. Efter det så hade vi samhällskunskap och efter det så kom våran gamla lärare maggan till klassen för att berätta om en kurs som vi ska ha med henne nästa vecka, vi ska åkta och tälta och vara borta i 12 timmar XD hahah det ska bli intressant och se hur det blir med våran klass :P Sen hade vi i alla fall svenska och då kollade vi klart på filmen Frankenstine eller hur det stavas (a)  sedan bar det av hemåt med pappa och sen jag kom hem har jag bara tagit det lungt och så :D jätte härligt:) Och btw, så igår var jag och klippte mig :D kanske inte syns så mkt men här får ni en bild :P



Och som ni säkert minns så har ju min älskling brytit nyckelbenet och just nu ser han ut som en blåbärsmuffins XD så jag blev tvungen att ta lite bilder idag så ni kan få se :P hihi



Stackars liten!! men men nu ska jag iaf gå och lägga mig :) God natt och sov gott!! puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0