idag är inte min dag.... lalalalalalalala!!

Har precis skrivit nationella prov i Matte A -.- SÄMST I HELA VÄRLDEN!!!!! de gick inta alls bra idag så jag kan konstatera att det verkligen inte är min dag idag :( jaja nu ska jag snart gå och äta hoppas att de är god mat iaf!

Men för att jag ska må lite bättre så måste jag få skryta lite! Imorgon åker jag till London! :D och de kommer  att bli kanon roligt!! och jar har fått 500 kr av min underbara mormor så jag kan handla lite fina kläder och så :D det kommer bli kanoners! men kommer att sakna er här hemma såklart!!

Nu ska jag gå och äta lunch, får se om jag skriver lite till ikväll :) puss och kram ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0