hey ;D

Wiie!! jag är grymt trött!! men om ni skulle vara här skulle in inte märka något av det för mitt lite övertrötta jag börjar smyga sig på :O (A) hih dagen har i alla fall varit kanon bra, började med att jag slapp åka buss till norrtälje, jag fick faktiskt skjuts :D sen så rullade dagen på som vanligt och nu sitter jag här lite smått irriterad över att Anna Bergendahl inte gick vidare i eurovision -.- typ värdelöst!!! men aja nu slipper man iaf sitta vi tvn hela lördag kvällen/natten och hopppas på att sverige ska vinna fst de gör dom ju ändå aldrig -.- hahahha årets underhållning är det i alla fall för man sitter varje år vid tv:n och säger att "shit sverige är grymma iår!! vi kommer att vinna! :D" sen när sverige hammnar typ sist så sitter man och säger att "fan vilken fiasko!! jag ska alldrig mer kolla europa är ju sämst på att rösta! fy fan vad värdelöst! JAG sKA ALDRIG ALDIG MER TITTA PÅ DETTA PROGRAM" men ändå sitter man där framför tv:n året efter och säger att " gud asså iår, då är vi riktigt grymma sveriga har nog chans att vinna! nuså tar vi hem det!! :D" och som alltid så kan ni ju gissa hur det slutar XD hahahha 

Nu säger jag iaf om inte min favorit låt vinner sveriges tävling nästa år så tänker jag inte kolla på eurovision ! XD hahah

Men nej nu måste jag ta och sova (a) imorogn ska jag in och göra ett matte prov på morgonen och sen ska jag vara med älsklingen!! :D <33 Puss god natt! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0