Helegn som inte riktigt gick som planerat xD

Helgen som den var planerad från början:
Fredag, RixFM med Jelena, Einar och kanske jonatan med Grilling hos Sm i hässelby först. Sen åka hem och sova hos mig :)
Lördag, Åka till edsbro med Einar och grilla med jelena, Tom och lite mer folk.
Söndag, Vakna upp hos Einar! (A) och sedan Sitta barnvak.

Helgen som den blev planerad etfer mycket om och men:
Fredag,
Åka hem till Einar efter skolen chilla kolla på film äta middag gå ner till vattnet och äta glass. :)
Lördag, Fotbollsmatch för Einar som jag åkte med på sedan chilla på kärleksudden med lite folk för att fira Jonatan sen åka hem och sova.
Söndag, Bara vara hemma sen åka och sitta barnvakt :)

Helgen som den blev tillslut:
Fredag,
Jag och Einar åkte hem till honom efter skolan och tog det lungt spelade kubb åt mat kollade på film och åt glass :P
Lördag, Åkte till uppsala och kollade på Einars fotbolls match. Han hann bara spela i typ 20 sen bröt han nyckelbenet :O så det blev till att åkta till akuten :( sen körde dom hem mig :) och jag åt middag med familjen och sen gick jag och la mig för jag hade så ont i huvudet......
Söndag, Tag det bara lungt hemme och sen åkte jag iväg för att sitta barnvakt och det gick hätte bra och var jätte kul!! :D och nu sitter jag och pratar i telefon med min stackars älskling!! som har ont..... önksar jag kunde vara med honom nu!!

Saknar min älskling grymt mycket och imorgon får jag träffa honom :)
BTW!!!!! Imorgon ska jag på arbets intervju på Coop Forum! önska mig lycka till !! :D
Puss på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0