in the name of love, what more in the name of love.... woo-ho-woo-ho-oo woo-ho-woo-ho-oo!!

Friends på skansen! ;D
Underbar dag idag ! förutom att jag frös hela dagen :O hihi Har i alla fall varit på skansen idag och på FriendsDagen! de va super kul att få spendera dagen med ett hel skönt gäng och lite roliga aktiviteter på skansen :P vi lekte med skogaholm och vann bullar och de gjorde ju min morgon kan jag ju bertätta för jag va jätte hunrig så blev överlycklig när jag fick bullar!! :D Sen senare så blev det konsert på¨stora scenen :P lite arister va där som Måns Zelmerlöw, Andreas Jonsson och några till :) En hel bra tag!! Med Hel bra människor!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0