Älskar hur underbart mitt liv är!

Dagarna går och livet rullar på och just nu finns det inget som skulle kunnat vara bättre i mitt liv, jag har världens underbaraste kompisar och den finaste killen som finns!! och jag är helt underbart glad varje minut i mitt liv just nu!

Idag har varit en kanon dag, massa idrott och de gillar vi!! :D och så känns de som att jag tillslut börjar få lite ordning på mitt skolarbeta :D jag tror att jag kommer att klara detta! de är ju bara 22 skoldagar kvar nu så tummen upp för den!! (Y)

Har ägnat kvällen åt att sakna min pojke väldigt mycket! :$ och som ni säkert ser också till att designa om min blogg :D jag är riktigt nöjd med den faktiskt!! :D headern får jag tacka Tobias så mycket för, han va så söt och gjorde den till mig :D tackar tackar!! :D

Nu hade jag tänkt att försöka komma i säng så jag orkar upp imorogn ! :D (Y) så god natt gott folk ;* och innan jag slutar detta korta inlägg så får ni en super fin bild på mig som min älskade jelena har redigerat så fint! Jag måste vara den snyggatse polisen i stan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0