åh, vilken härliga dag chalalalalala chlalalala......

Helt underbar dag som började med att jag fick vakna upp brevid min älskling :D  sedan så åkte vi till skolan, men jag hade hellre legat kvar i sägen hela dagen (a) iaf.... började skoldagen med Idrott och Hälsa B som är min favorit kurs för tillfället :D vi sprang lite intervaller, kastade freespy eller hur de stavas (a) sedan spleade vi brännboll och det gick faktiskt hyffsat bra :D Sedan hade vi lunch och efter det resurs tid och då låg vi unte i solen och pluggade lite sen blev det dags att gå in för att skriva prov :O men det gick ganska bra :)

Nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja, som den gör om 5 minuter :O så nu måste jag kila :) kankse kommer ett mini inlägg iväll om jag orkar :) Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0