sportlov (Y)

Känner att de kankse behövs en uppdatering här om vad som har hänt på sportlovet :) så ni får några rader om varje dag :P

Måndag: Dagen började lite segt, sov länge och sen skulle jag ta kvart över 1 bussen in till norrtälje för att träffa Linda, men efter att ha stått ute och väntat på bussen i typ 20 minuter så kom de en bil som stannade vid mig och sa att bussen har kört i diket ute på vätö, du kan få åka med oss in till norrtälje, lite vågat kankse men jag hoppade in i bilen och fick skjuts till norrtälje träffade Linda och sen åkta jag hem med pappa och åt middag och gick och la mig typ, :)

Tisdag: Åkte till täby cntrum och träffade Cathis som de va typ ett halv år sedan man träffade sist :O men de va jätte treligt, vi vandrade runt i täby, shoppade lite käder och åt sushi, mycket trevligt! sen åkta jag hem och umgicks med familjen!:)

Onsdag: Skulle åka till norrtälje med kvart över 1 bussen för att möta jelena, men bussen va typ jätte sen kom ite fören 10 i och du hade jag redan ringt efter skjuts :P åkte in träffade jelena och så gick vi till coop och handlade lite sen åkte vi hem till mig för att börja fixa lite inför kvällen, efter någon timme kom emma och sen vd 5 tiden kom Marie, Sofia, Einar och Aleksi. vi åt tacos, Sjöng singstar, (gissa vem som va bäst? om inte jag ;P) sen så kollade vi på film, Epic Movie Grymt bra film, värd att se!! :D sen sov vi typ 2 timmar -.- hahaha XD

Torsdag: Vi åt frukost, sen åkte Marie och Aleksi hem, och sen efter ett tag så åkte även emma hem och sen tog jag jelana och Einar kvart över 1 bussen in till norrtälje, i nrrtälje gick vi till banken där vi träffade jelnas pappa och syster så hoon fick skjuts med dom hem, så jag och einar gick och satte oss på biblioteket medans vi väntade på att hans buss skulle gå :) efter einar åkt, tog jag bussen upp till sportcentrum för jag skulle hjälpa till att träna flickor 96/98 men de kom bara 5 st till tränignen så vi ställde in den, jag fick skjuts hem satte mig vid datorn ett tag sen gick jag och la mig :)

Fredag: Jag åkte in med 10 över 10  till norrtälje och träffade Sofia Nilsson och tog en ficka, mycket trevligt eftersom att jag inte träffat henne på år och dar typ ^^ måste göra om mycket snart!! sen åkte hon hem och jag åkte till mormor för att vänta på att marie skulle komma till norrtälje för Jag marie och aleksi skulle åka hem till Einar på film kväll :) De blev Pirets of the caribbien, lite av kung fu panda, och sen sherlock holmes, så spelade vi TP också, och gissa vad :O 2 teknikare och en smart Marie och Louise fick typ mest poeng :D stolt! sen gick vi och sov,

Lördag: Vaknade åt frukost och sen spelade vi lite kort, och de va jag tyvär inte bäst på :( men men :P halv 3 åkte aleksi och Marie hem och Halv 4 gick min buss :) när jag kom till norrtälje gick jag hem till mormor och åt middag, kollade på melodifestivalen och sen sov jag kvar där :)

Söndag: Vaknade typ vi halv 11 och satte mig vid tv med mormor som satt och kollade på Vasaloppet :P vid halv 3 tiden fick jag skjuts hem, och du var de bara att sätta igång att skotta, så att mamma och pappa skulle ha någonstans att ställa bilen när de kom hem :) efter de gick jag in och fixade lite satt vi datorn kollade på tv år frukost och så, sen vid halv 10 tiden kom mamma pappa och julia hem :) nu sitter jag här och har precis ätit popcorn och funderar på att gå och lägga mig så snart filmen på tv som jag kollar på tar slut :)

Ni får ha de så bra så länge så skriver jag imorgon puss och godnatt!! <3
Bilder från veckan kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0