One day she will tell you that she has had enough...

Do you feel like a man when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well I'll tell you my friend, one day this world's going to end
as your lies crumble down, a new life she has...

 

ÅH jag älskar låten!!! Face down - The Red Jumsuit Apparatus 

På något känns de som att låten är såååååå skriven till en speciell person!! lite läskigt faktiskt, men skulle kunna vara lärorik för just den personen :D hihi

Onsdag idag, ikväll blir de chill kväll med, Jelena, Marie, Sofia, Emma, Einar och Aleksi, Vi ska tvinga Einar att sjunga singstar de kommer bli kul :D de blir massor med mys! och jag har jätte mycket att göra, fan jag ska städa och fixa massor så jag vet inte riktigt vf jag sitter här och skriver, menmen jag måste plugga lite också så jag måste nog fakriskt ta och avsluta de här mycket korta inlägget och säga att jag skriver senare så fort jag är klart med allt som ska fixat, men jelena kommer till mig vid 3 och hjälper till (y)

Ha de så bra så länge puss på er ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0