lov,lov,lov!!

Fösta dagen på lovet och gu vad skönt de va att få sova ut! har precis ätit frukost för ett tag sen och nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig idag (a) hehe Jag ska snart börja fixa mig och så för att sedan gå till ussen och åka in till norrtälje där jag ska träffa Linda, de va ett tag sen så vi ska gå och ta en fika och bara ha de mys! sen ska jag förhoppningsvis träffa jelena, antonia och deras besök från göteborg, jag ska få låna antonias dator sladd till ipoden så jag kan uppdatera min musik lite :P sen ska jag hem och plugga matte, eftersom vi har prov efter lovet -.- Blev ett litet kort inlägg såhör på morgonen för nu måste jag börja fixa mig för dagen, skriver nog lite till ikväll ;P

puss på er alla!

Jag avslutar med en sjukt gammal men grymt bra och fin låt!! :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0