Jag är typ bäst på att vara sämst! XD hahahah

Jag är typ bästa på att göra bort mig XD hahahha
Att jag alltid ska säga massa knasiga saker som när en viss person (en lärare) som är lite små läskig går förbi! XD hahahaha

Vi kan ju börja med typ förra veckan när jag stod och berättade för aleksi en sak och sa ganska högt att "Han vill att jag ska komma och ha trekant med han och hans ex" och denna personen som är läskig gick förbi bakom och vänder sig om och ba "WHOOOT?!" hahahaha jag ligger på golvet och skrattar XD hahahaha

Sen så fortsätter det (a) Några dagar senare så stod vi i matsalen och skulle ta mat och då gick marika förbi mig och nöp mig i rumpan sen när ja och jelena ska hämta vatten så säger jag att " omg ;O marika nöp mig i rumpan de är de inte alla som får göra ;O " hahaha och gissa vem jag ser när jag vänder som om XD hahahha usch den läskiga läraren som ler och säger "nu får du hålla tungan i styr".

Sen så gör jag bort mig när vi har satt oss för att äta också :O då sitter vi och pratar med Einar och Luc om att jelna trodde att Afrika va ett land förut och så börjar vi prata världsdelar och sånt och så va de något jag inte hängde med på och då frågar Luc att "vad lär ni er på bf egentligen?"  *Och jag svara väldigt snabbt "Att inte fan lär vi oss geometri iaf!" sen blev de rätt tyst till jag börjar as garva och skriker "geografi de va geografi jag menade! hahahha " och nu har jag bevisat att ja jag är väl lite blond då (A)

Sen för att återgå till den läskiga läraren så... idag när jag och jelna låg i fatboy inne på teknik och väntade på att Einar skulle sluta så låg jag lite fint över jelena och så (a) och så precis när jag säger nu kan jag sätta huvudet mellan dina bröst så kommer..... jag ni kan säker gissa vem XD haha den läskiga läraren och går förby och kollar på oss som jaa jag vet inte vad XD hahahha

Så de är ju bara att konstatera att jag är typ bäst på att vara sämt och göra bort mig XD hahahahhaha

och nu ska jag snart sova såå..... godnatt på er puss och kram ;)
 


Kommentarer
Postat av: cate

haha fy fan, är det henning du menar? det låter så typiskt honom att vara överallt när man säger roliga/konstiga saker:P

2010-03-31 @ 18:20:58
URL: http://cateasiusetobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0