Waka waka this time for Africa! ;D

Jag vill bara först passa på att säga Wiie nu är det verkligen sommar! Men usch vad jag blir för himla dålig på att skriva här då (a) men men man har väl bättre saker för sig än att sitta inne på bloggen hela dagarna ;P Har idag kommit hem från ett underbart midsommarfirade tillsammans med älsklingen! :)
Imorgon så ska jag ligga på altanden och sola hela dagen om det är sol såklart annars så ska jag sitta inne med storasyster Catrin och kolla på Sex In The City! :D Och snart5 så ska jag gå och lägga mig för jag har otroligt trött :O

Men innan jag drar så ska jag bara säga det att som alla förmodligen vet så är det fotbolls VM nu och dom som har följt det kan nog hålla med om att det har varit en hel del roliga matcher och en hel del skräll matcher :O Och för er som inte har följt det så är det förståligt för sverige är ju ändå inte med -.- Men det är inte bara fotbollen som är bra under VM utan även musiken, för under VM så görs det ju alltid nya fotbolls låten och det är tummen upp för de! :D här tänkte jag bjuda på de jag har hört :P







Så det var allt för mig denna gång får se när jag skriver nästa gång (a) heheh puss ;'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0