Usch för förkylningar!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera här men har varit fullt upp i veckan mycket i skolan och sedan var det avslutning i torsdags och det var kanon härigt och den dagen tillbringades med massa folk :D (Y) Nu sitter jag dock är och mår sådär :O är täpt i näsan och tror att jag har fått en lätt förkylning och det suger!!

Vecka som kommer är iaf nästan helt fullproppad den med :P

Måndag: Informationsmöte på jobbet
Tisdag: Sitta barnvakt och träna
Onsdag: Vet inte :O
Torsdag: Åka till eken cup
Fredag: Titta på när julia spelar handboll och möta upp Älsklingen i stan
Lördag: Spela handboll! Kom och kolla vettja ;)
Söndag: Spelar förhoppningsvis slutspel! :)

Och nu ska jag försöka ta det lungt och vila bort förkylnignen! :D kommer säkert ett inlägg om ett tag igen när jag tröttnat på att ta det lungt och bara ligga och vila (A) hihih puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0