En närstan så helt vanlig onsdag:)

Jag måste bara börja inlägget med att berätta att jag och Marie va as grymma igår och sprang vårruset :P vi sprang 5 km på 32 minuter! så vi är riktigt stolta :)
För att återgå till min nästan helt vanliga dag ^^

började med en kanon härlig Idrott och hälsa B lektion :) det var ett riktigt härligt avslut på kursen med fika och massa :P och jag ät åter igen mycket stolt för jag fick ett MVG i kursen :P  Sedan fortsatte dagen med ett samhällskunskap prov som gick hyfsat bra :P sedan gick dagen vidare med hälsodag för BF09 (ettorna) och det gick kanon bra :)

Sen när jag och mamma kom hem så kom vi hem til en jätte sjuk Julia (lillasyster) som vi körde till akuten, mamma och Julia stannade kvar medan jag och pappa åkte hem för att äta middag :) efter typ 1 och en halv timme så ringde mamma och berättade att dom skulle åka ambulans till Astrid Lindgrens barnsjukhus för att ta ett ryggmärjsprov och för bara ett litet tag sedan så ringde hon igen och berättade att julia blev tvungen att stanna under natten och att hon har lunginflamation :( inte kul alls!! tycker synd om lillasyster och är lite orolig men det blir nog bättre :P


Men nu måste jag gå och packa inför imorgon :P så pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0