1/6-10

Idag är det tisdag och det är den 1 juni och det är en månad med älsklingen idag :) han va jätte söt och köpte kladdkaka åt mig igår!!

Einar Sköthagen du är underbar och det bästa som har hänt mig, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, varje morgon jag vaknar brevid dig så ler jag det största jag kan och ingenting kan bli bättre knslan av att få ha dig nära mig gör mig otroligt glad! en månad idag och jag hoppas at det blir många fler! Älskar dig! <33 



Senare idag så blir det till att springa vårruset med mamma hennes kompis Carina och Marie :) kommer bli super kul :) nu ska jag med emma marie och jelena upp till mc donalds och äta :D ha det bra puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0