lördag.

Hej bloggen!
Chilldag idag :) vaknade vid 10 sen åt jag frukost och så drog jag in till norrtälje med mamma pappa och lillasyster, kopte en jätte fin neccisär (stavning) guldig med ett svart spetstyg över, Lindex (Y) tummen upp för de för jag behövde en ny :) om ett tag drar jag iväg till min älskling sover där och sen blir de att åka till stockholm imorgon och kolla på laget som möter sthlm polisen!! hoppas på vinnst! Sen blir de lagmys middag och så ska vi spela lasergame :) Men hallå jag ska åka kommunalt imorgon helt själv till skärholmshallen! :O läskigt värre :O men jag överlever nogh får vi hoppas!! :D

Blev ett lite kort och tråkigt inlägg idag men jag hinner inte skriva så mycket mer just nu för jag måste städa klart på mitt rum :P  men puss och hej så läng ;*


Kommentarer
Postat av: Marika it is

Du är söt<3

2010-01-23 @ 20:16:27
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0