Glee! <3

Nu sitter jag här och kollar på glee! och jag måste ju bara säga typ absolut älska!! underbart program! synd att jag inte började följa de ordentligt tidigare ^^ men aja etfer glee blir de väl till att försöka duscha men de är lite krongligt med gipset men jag brukar få de att fungera! :D Min dag idag tänkte jag skriva om också, de har varit ganska lungt och praktiken va helt okej förutom att tre små barn fick för sig att stå och kasta pälor över hela golvet, men de gick ganska lätt att plocka upp XD sen efter praktiken så gick jag ner på stan och fikade med marika och de va underbart! Vi hann med att prata om massa saker vi behövde prata om. Gbg nästa eller ?! Tummen upp!

Men nu ska jag ta och försöka duscha ;P haha 
puss på er


Kommentarer
Postat av: Marika it is

Ohh yes ;) <33

2010-01-22 @ 00:39:25
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0