Every moment I'm with you, I catch my breath!

Innan jag bertättar om dagen så måste jag ju bara säga att jag typ älskar romantiska filer! just love it! och alla fina citat! ååhhhhhhhhhhhh, faller pladask för sånt ^^ jaja till dagen nu, Idag har jagt varit och tagit bort stygnen på tummen de känndes lite obihagligt då! ni får se de härliga bilderna på min tumme sen också ;) och så har jag fått nytt gips -.- typiskt! Sen när jag kom till praktiken så va de ganska chill en mysig dag :)

och jag har kommit på att man blir otroligt glad och sprallig va barnh låtar från typ pippi ! :) så just nu sitter jag här på rummet och sjunger! :D
"Hej här är Pippi, Pippi de är jag!
Jag bjuder alla på kalas.
Hej här är Pippi, Pippi hipp hurra
Vilken underbar dag!"

Men wiie!!
nu ska jag ta och äta lite glass med choklad sås för de är gott!!
Puss hej på alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0