:) "/

Har precis kommit hem från en jobbig dag på praktiken, alla ungar är typ hängiga och snoriga så man blir helt slut på dom, man blir hängig och blä! -.- Och överlag så har de varit en jobbig dag, mycket som går runt i tankarna mycke skit som jag egentligen kanske inte ska oroa mig för, men de blir så när man får något i tankarna då släpper de inte gärna, speciellt inte om de är något jobbigt. "/


Nu sitter jag iaf här vid datorn och väntar på att maten ska bli klar, (pappa gräddar pankakor)  tummen upp för de! efter maten så blir de att bara sitta vid tvn för något annat orkar jag inte med, eller kanske ett litet inlägg till för de blev så kort nu ;)

Men puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0