Blä på gips.....

Blä! nu har jag haft gips i typ en vecka efter operationen och de typ suger jätte mycket!! är helt jävla handikappad! inte kul -.- och operationen av tumen sög ju eftersom att ledbandet inte ens va av -.- men aja nu sitter jag här och de finns inte så mycket att göra åt saken. Men praktiken går ju bra iaf lite krongligt att hjälpa barnen att klä på sig och så men de funkar, De är inget som bekymrar mig :P något som däremot gör de är hur du (tänker inte säga vem för jag antar att de vet vem du är) tydligen inte litar på mig.... och du ska vara en va mina bästa vänner men som du själv har sagt kanske ska ta och fundera på vilka som är mina vänner.....

Nu sitter jag iaf och kollar på handbolls EM Sverige-Slovenien de har gått typ 10 minuter av första halvlek och sverige leder med 5-0. än så läge ser de bra ut :) men nu gjorde slovenien mål på straff 5-1 :P hehe

Dagens låt - Meet me halfway-Blak Eyed Peas
Dagens Saknad - Älsklingen!! <33
Dagens sitat - En av fröknarana på min praktik "Jag ska plocka fram lite stövlar som ni kan gräva med" XD haha Klockers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0