Tosdag...

Idag va de snöstorm ute när jag gick upp :o hämka syn -.- ville bara ligga kvar i sängen men så funkar de ju inte riktigt så jag släpade mig upp letade fam lite kläder sminkade mig och sen skulle jag och lillasyster gå till bussen, usch va de blåste! men som tur var hann vi inte gå så långt innan våran granne som ändå skulle in till norrtälje kom förbi körande och frågade om vi ville ha skjuts, mycket snällt!! :D

Praktiken va ganska rolig idag fast vi hade inte så mycket barn idag, bara 10 st av typ 20 eller något :O men de va kul änå :) efter praktiken så skulle jag träffa marie men hon slutade inte fören halv 4 så jag skulle gå till skolan och kolla på handbollen men så han jag inte komme till roden så mötte jag sara och cassandra och sara sa att de inte va något idag -.- så jag följde cassandra hela vägen till sportcentrum som jag nästan precis hade kommit ifrån, och sen vid halv 4 så gick jag hela vägen ner på stan igen för att möta marie, men de va de värt!! :D sen åkte jag buss till gustavslund och gick till sportcentum igan för att jag sklulle till Julias tränign XD grymt drygt, så man kan ju säga att jag gått fam och tillbaka genom halva norrtälje hela dagen ;P sen åkta vi hem och åt mat.

Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och lägga mig :P är ganska trött och så är de ju sista dagen på praktiken imorgon (bööll). och då vill jag ju vara pigg, så de blir nog till att fixa lite saker och sen gå och lägga mig :)
Godnatt och puss på er alla!! <3


Saknar Fanny Ståhlkrantz!!!!!<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh jaa det var jättekul att träffas:D:D kul att det var värt det;) saknar!!! vi ses på måndag:D<3333

2010-02-05 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0