Torsdag....

Idag kunde jag inte ha vaknat på ett bättre sätt jag vaknade av ett sms från Mathias (a) hehe sen så gick jag iaf upp efter ett tag och åt lite frukost och kollade på OS. Sen startade jag datorn och lyssnade på musik och fixade mig och så. jag kom till skolan typ halv 11 och då så åt vi lunsch och sen började min första lektion halv 12, vi planerade inför vårat tv program. Lektionen slutade 5 över 1 och då kom einar och aleksi in i våran korridor och tänkte slänga mig i snön men Einar är för snäll så han gör inte sånt :D hihih

Kvart i 2 tog jag och jelena bussen in till sthlm för hon skulle åka till täby och träffa fredrik och jag skulle till danderyd till en arbetsterapeut och få ett träningsptogram för min tumme och få en stöd skena oxå. Sen gick jag upp till mamma, drack lite varm Choklad och sen gick jag och mamma till bussen och åkte hem till norrtälje. Vi åkte och handla och sen hämtade vi julia på hennes träning. Väl hemma blev de pannkakor till middag och nu sitter jag i skype och pratar med typ världens underbaraste kille Mathias! ;$ hihii
Och jag är såhär glad just nu!! :D

Men ni får ha de så bar alla så kanske jag skriver lite imorogn puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0