Tisdag....

Usch vilken jobbig dag!! Vaknade och kunde knappt komma ur sängen, usch! sen så fick jag jätte brottom att gå till bussen, som tur var kom ena min granne körandes och frågade om jag ville ha skjuts in :) så de va lite bra, sen så gick dagen jävligt seegt en himmla massa jobbiga lektioner -.- och tillslut så fick vi gå hem iaf, jag och jelena drog ner på stan och sen  mötte vi emma och marie, gick till kryddan och köpte bullar, sen satte vi oss på biblioteket och fikade ;D sen fick jag skjuts med pappa hem, väl hemma åt vi middag och sen skulle jag sätta mig vid datorn med internet helvetet fungerade inte så jag blev sur och la mig på soffan där jag somnade i typ en timme :O mycket skönt! sen åt jag glass och kolade på tv och efter de så släpae jag mig i sängs helt slut så jag somnade på en gång :) hihi

Och nu sitter jag i skolan och tråkar för jag börjar inte fören 10.10 men matte.... Jippi -.-
aja ha de bra så länge ;* pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0