sjukaste helgen ever :O

Asså de jag dör på typ allt!!
Fredag: Sista dagen på praktiken, lite hemskt dårå, jag fick ett jätte gulligt halsband av min praktikplats de va in lite igelkott :) jahg fick sluta 3 timmar tidigare för att de va fredag och vi hade typ inga barn där :P så jag gick ner på stan och mötte julia och sen gick vi till bussen :P nnär vi kom hem gick vi och bytte om och sen drog vi ner till ängen med emma och kollade på när pappa och hans firma hade körde "Lunda Open" dom recade med gamla bilar :P Vi sprang runt opch slängde oss i snön och så och så helt plötsligt när jag ska ta upp mobilen och ringa Sebbe så märker jag att fickan är öppen, och jag har tappat min mobil -.- så då blev de bara till att börja leta, vi letade som galningar i typ en timme utan resultat :( så vi gick hem...... jag hoppade in i duchen för de luktade så himla mycket rök och avgaser om mina kläder och om mig, sen så ringer sebbe som va påväg hem till mig och säger att han har hoppat av på en hållplats fördigigt på bussen XD så du skulle jag förklara hur han kunde gå genom byn för att komma till mig men han gick vilse så de tog typ 100 år innan han hittade hit XD men de gjorde han iaf, åt och sen kollade vi på tv hela kvällen och sen gick vi och la oss :)

Lördag: Lördag morgon, mysigaste som finns, fick vakna i famnen på älsklingen :) vi gick upp åt frukost och sen gick vi ut för att leta efter min mobil, letade säkert i en timme utan något resultat idag heller..... så vi gick hem till mig igen, vi la oss på min säng och kollade på film :) sen så körde jag och pappa in Sebbe till norrtälje till hans buss, och vi han inte mer än släppa av Sebbe så ringde mamma och sa att vi måste skynda oss hem för julia han skurit sig på en kniv när hon skulle hacka lök, och mamma va påväg att svimma :O så vi åkte hem, hämtade julia och mamma och körde ner till akuten, väl där tittade en sjuksköterska på julias finger och sa att de måste sys/limmas, men en läkare måste kolla på de, så vi fick sitta i väntrummet och vänta, och sen efter 3 timmars väntande så sa vi att vi skiter i dehär och åker hem ^^ så vi åkte hem och så kom Jocke och hälsade på :) vi kollade på film och sen låg vi uppe och pratade typ halva natten XD kollade i skolkatalogen och massa tror inte vi sopmnade fören halv 5 XD

Idag Söndag: Jag och Jocke vaknade vid halv 11 tror jag, så satte vi oss vid tvn och åt frukort, sen kom pappa och mamma hem från norrtälje och sa att vi måste ut och leta efter din mobil igen för vi har lånat en metall detektor (stavning) hahah så vi drog ner till engen en tredje gång för att leta men hittade inget, men däremot så kom några av pappas jobbakompisar och skulle köra lite på banan och då fick jag åka med ett varv XD fan va läskigt de va gick fort som fan XD hahahahahahha sen gick jag och jocke hem och spelade byzz :P de va kul fast jag förlorade typ stort! :O sen åkte vi iaf till norrtälje och handlade och lämnade av jocke med sin mamma :P hehe sen åkte vi hem och letade efter min telefon en fjärde gång igen utan resultat, så jag har lite gett upp hoppet om att hitta den inan snön har smält :( sorjligt, menmen de som göms i snö kommer upp i tö (Y) får vi hoppas ^^

Och nu ska jag ta och dunka massa musik och sjunga för att bli glad och glömma allt skit som händer!!!! :O (Y)

Och btw vill bara säga Sebastian! Jag älskar dig! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0