Så klockers!

Sitter i skolan och har tråkigt så jag måste ju bara ta och berätta:

Fredag kväll och adde och ante kom och hämtade mig marie och jelan oss ig för vi skulle dra till nyponbacken och åka pulka, de va sjukt kul! Jag och marie trodde vi skulle dö för packen ser ju ut som en jävla puckelpisst!! :O fan asså sista åket, gud va vi flög tror jag stukade svanskoten :O men jag överlevde iaf, men för att komma till saken när vi va påväg till norrtälje så påpekade ante att fan du bor ju mitt ute i skogen, och jag sa hallå jaaaa jag vet -.-

Ante: Här ute kan de ju finnas skogsmördare!:O
Jelena och ja: Men ahhhh sluta man blir ju rädd!!
Ante: På kåken- "hej vad sitter du inne för" 
                    Skogsmörderen "Asså jag  har mördat 3 granar och en buske" :O

HAHA fan vad vi skratta! men så har vi ju sämst humor iof (a)
Men iaf nu ska jag gå och ha matte så puss på er så länge! ;)


Kommentarer
Postat av: J'Licious

www.JLlicious.blogg.se, check it out ;)

2010-02-16 @ 17:40:02
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Marie

haha jaa asså jag har typ fortfarande ont:O haha XD <333

2010-02-16 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0