Men egentligen typ blä......

Bara för att jag blir typ sjukt deprimerad av att lyssna på massa kärleks låtar med fina texter och så vidare. Men jag kan inte låta bli de är något inom mig som drar sig till alla fina sånger där killar sjunger att jag älskar dig, du är så fin, du är min och bla bla bla antar att de är för att när man inte har någon så känner man sig lite bättre av att lyssna på andra som har de bra, "/

Men iaf, måste lägga in denna låt som Marie skickade till mig, den kanske är lite töntig, de är några killar från lilla melodifestivalen för några år sedan men jag älskar texten!!!




Kommentarer
Postat av: Marie

aaww;) jaa den är ju jättebra!! man tröttnar aldrig på den och man blir bara mer och mer kär i den:D;) <33

2010-02-28 @ 12:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0