månadg dårå....

usch vad helgerna går på tok för fort :O måndag igen då........ är helt slut och ska snart gå och lägga mig men först så, praktiken va helt okej idag va inte så mycket barn där ganska skönt faktiskt (a) sen skyndade jag till bussen och åkte hem, väl hemma somnade jag framför tvn i typ 40 minuter väldigt skönt faktiskt!! :D sen åkte jag me på lillasysters träning för att försöka lära hennes lag kantövergång och dom är faktiskt grymt bra på de nu ;) bara för att jag hjälper till tror jag (a) i slutet av träningen spleade dom 2 mål och självklart fattades en spleare så jag fick splea och gud så jobbigt de vaXD har inte sprungit så länge på 2 veckort (a) hihi och nu sitter jag här och skriver lite lyssnar på musik och de vanliga :) jag ska snart gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgon :)  Så godnatt och puss på er alla :) <3

Dagens låt: Bjurö klubb - Laleh <3
Dagens saknad- Älsklingen och Storasyster!!! <3




Kommentarer
Postat av: cate

saknar dig med! <3

2010-02-02 @ 19:16:05
URL: http://cateasiusetobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0