fredga kväll....

En fredag kväll hemma med familjen, ganska skönt de med ibland :) Och jag måste bara berätta :O idag i skolan så slängde Einar mig i snön :O inte kul alls, jag blev kall och blöt :( men jag fick en värmande kram sen och då gick de över (a) heheh Aja för att återgå till kvällen, morbror Henrik kom på besök och åt middag här, och sen fixade han så att jag kan använda min fina pussmun telefon! :D Tummen upp för den och för han! :D så de första jag gjorde var att ringa Jelena och Telefonen fungerade kanon bra! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar en massa och de är sjukt hur mycket tankarna bara kan flyga iväg när man väl låter dom göra de :) och självklart kommer jag alltid på något sätt alltid till de som jag tycker är jobbigast att tänka på just nu, killar........ vissa killar kan man ju bara dö på för dom är så underbara, men så kan man ändå inte låta de förflutna gå "/ de är lite knepigt just nu :( Men de blir nog bättre, de brukar de ju alltid bli!

Nu ska jag iaf Lägga mig i sängen lyssna på musik och låta tankara fara iväg lite till innan jag somnar, kanske blir ett kort inlägg imorogn när jag vaknar, innan jag ska åka iväg till sthlm och shoppa lite ;) puss på alla!

Måste bara visa min vackra telefon som jag är kär i!



puss och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0