fredag, lördag, söndag....

Helgen lite kortsagt, jaa asså jag har inte skrivit på länge för har inte riktigt varit på humör.... menmen :(

Fredag: orkar inte skriva så mycket så kortfattat, skolan va seeg! sen satt jag sofia och marie kvar efter skolan eftresom de inte gick några bussar fören kl 5 och vi slutade så vi missade våran tidigare buss med 10 minuter -.- så vi gick fram och tillbaka in i alla korridorer i skolan :D hahah de va ju skoj!!! :D sen fick jag iaf skjuts hem av pappa för han är så himmla snäll och jag slapp vänta till 5 :D hemma så år vi lite middag och sen åkte jag Mamma och pappa in till sthlm och hämtade catrin som skulle vara hemma under helgen!! (y) när vi kom hem gick vi och sov :D

Lördag: Började med en mysig familje frukost ^^ sen så va jag tvunge att hjälpa till och städa eftersom vi skulle få massa gäster som skulle fira catta som hade fyllt år :P så hela tjocka släckten kom plus jelena!!! :) sen på kvällen så åkta julia iväg, mamma och pappa åkte på fest och catta med typ så jag och jelena blev själva hemma men de va najs vi åt middag kolla på tv satt vid datorn och sjöng singstar från typ kl.9 till halv 1 på natten XD sen gick vi och sov för vi va jätte trötta :O

Söndag: Jag och jelena vaknade och satte igång tvn och spleade ännu mer singstar :D sen åt vi frukost, sen va de meningen att jelena skulle åka hem men de va så att vi va lite in snöade så hon kom inte hem så hon fick sova hos mig en natt till men de va bara roligt så ingen led av de :D hihih så hela dagen gick och vi bara slappade :D och de va typ min helg



Just nu sitter jag och tråkar och pratar med lite folk i skype, men jag funderar på att gå och lägga mig :D hihi puss och godnatt!!! :D <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0