För idag mår jag bra!

Vaknade av att mamma kom in och väckte mig typ halv 9 -.- åt frukost och gjorde mig i orning för att vi skulle åka iväg till kista centrum och shoppa lite :P jag (mamma betalade) köpte mest kläder och så men bilder på dagens inköp kommer i ett senare inlägg ;) efter en hel dag i kista centrum så åkte vi till farmor och farfar för att äta middag :P och så kollade jag och Julia på film, "Da vinci koden" den är ju faktiskt riktigt bra, och jag typ älskar när de är massa kluriga saker som man måste lista ut :P hehe

Nu sitter jag på skype och lyssnar på när Mathias spelar gitarr, de är fint:) funderar på att gå och blanda mig ett glas oboy för de är ganska fint de med ;P heheh men ni får ha de så bra till imorgon då ska ni få se alla inköp från idag oxå ;)

Men Puss! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0