Tisdag.. :)

Tisdag idag då och bara 2 dagar till skolan börjar -.- Igår efter träningen så åkte jag till norrtälje och va med marika och lite till kompisar :) sov hos marika. Det va super kul och vi sov långt in på dagen idag XD ahhah sen låg vi resten av dagen inne på hennes rum och tog det lungt och bara pratade :) Nu sitter jag i soffan och har precis kollat på mitt favorit avsnitt av Glee ^^ det när hela fotbollslaget dansar till singel ladies :P hahah åh vad jag älskar det! Och för dom som inte vet vad Glee är så är det en grym tv serie som måste ses så har du inte sett den så är det bara börja tanka hem den och sen sitta och njuta :P

Det som ska hända resten av kvällen är väl att pappa dricker kaffe just nu och så fort han har druckit upp det så ska vi åka till norrtälje och övningsköra! :D de ska bli kanon kul! :D och jag ska gå och byta från mina jeans shorts till mina mjukisbyxor för jag börjar frysa lite :O men ha det så bla så länge! Puss ;*

¨

En liten bild på mig och älsklingen innan jag går bara för att jag skanar honom så otroligt mycket!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0