tillbaka i bloggen ;)

Hallå där nu är jag tillbaka i bloggen efter en lång sommar då jag inte har haft tid att skriva här, men det känns att sommaren börjar ta slut för jag sitter vid datorn mer och mer vaje dag :O (a) bara en vecka kvar på lover det är helt sjukt :O min vecka fram till skolan börjar är iaf fullproppad.

Imorgon Torsdag: Träning
Fradag: Träning
Lördag: Jobb 8-16 sen vet jag inte :P
Sönadag: förhoppningsvis åka till Jönköping
Måndag: vara i Jönköping och om inte de så träning
Tisdag: vara i Jönköping och om inte bara vara hemma och ta det lungt :P
Onsdag: vara i Jönköping och om inte de så träning
Torsdag: skolan börjar och träning

Men usch nu vill jag inte tänka på att skolan börjar snartjag får ångest! Lovet har varit kanon bra och jag längtar till den 23 augusti för då får jag träffa min älskling igen för han är i kroatien för tillfället :'( mycket tråkigt och jag saknar honom så sjukt mycket!!
Men nu ska jag sova för jag är sjukt trött!!!

Puss ;*


Älskar Einar Sköthagen mest av allt!!  ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

åh, äntligen, inte en dag för tidigt:P haha

2010-08-12 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0