regn :(

Det regnar idag :( men det hindrar inte mig :) åker till stockholm idag med Jelena och förhoppningsvis Antonia, det kommer bli skoj! :) Just nu ligger jag i soffan och funderar på vad jag ska ha på mig idag och om jag och jelena orkar träffa richard efter min träning XD får se mfår se :P och nu kännde jag att himmel va mycket smilisar jag gör i detta inlägg hahahah bara för att jag typ inte kommer på någonting att skriva XD hahahhaha

Aja nu ska jag klä på mig och fixa mig ni får en fin gammal bild på de 3 brudarna som drar till storstan idag ;)


Från när vi va på allsång på skansen förra året synd att det inte blev något i år :(

men puss ;*

Kommentarer
Postat av: Joakim :)

Kolla dom bakom er på bilden, vilka blickar ;)

2010-08-19 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0