längtar längtar längtar!!

Nu är det bara några timmar kvar till jag sitter i bilen påväg till Arlanda för att hämta min Älskling!! :D det ska bli så underbart att få träffa han igen!!! hihi

Och under tiden jag väntar på att Einars systrar ska ringa mig så underhåller jag mig med att lyssna på musim och spela spel på jesper (a) hehehe otroligt underhållande ska ni veta ;) Nu råkade jag kolla på klockan också och ser att nu är det exakt en timma tillEinars systar ska ringa och mamma ska köra mig till norrtälje!! Åh jag är så glad!!! :D

Men nu sk jag fortsätta spela spel :D ha det så bra så länge :P
Puss ;*


Kommentarer
Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

okej nice! (y)

och det är det du! Det är jag som har gjort din header ju! :o :D

2010-08-23 @ 19:48:21
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0