köra bil (y)

Då har man varit och övningskört då :P typ tredje gången jag kör och idag har jag fått lära mig att växla :P himla skoj var det! :) jag kommer att bli grym på att köra bil! :D

Just nu sitter jag och kollar på en dokumentär om sverigedemokraterna som heter "Dom kallas rasister" Verkar ganska spennande. Inte för att jag på något sätt stöttar och tycker om sverigedemokraternas tänkande för det är inte riktigt jag. men ska bli intresant och se denna dokumentär för att försöka förstå deras tänkande mer :P

Imorgon så blir det Stockholm men Jelena och Antonia och sen blir det träning och sen blir det troligen hem och sova hos mormor eftersom att hon inte är hemma :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan äta en nektarin och titta på tv, så ni får ha det så bra så länge :)
Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0