jobb jobb och träningar...

Jobbar jag inte på coop så är jag och tränar och när jag väl är hemma så måste jag städa eller hjälpa till att jobba med tomten, på den är det ju iaf snart färdigjobbat. det blir så fint och jag är så stolt över mamma och pappa!! Snart börjar skolan igen och Det kommer blir grymt mycket med treäningar nu i höst så vet inte riktigt hur jag ska hinna med skolan med :o men det kommer nog att lösa sig hoppas jag! :) Och så fyller jag 18 snart också och då måste jag ju ha tid att gå på krogen med (a) hehehe  Men jag ska nog hitta ett sätt att hinne med allt! :D man är ju lite skillad ;D

hm, fick plötsligt slut på saker att skriva :O ^^ men återkommer nog lite senare,
Puss så länge ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0