handboll (y)

Nu har jag skrivit på alla papper och är härmed en Rimbo spelare :) det känns kanon bra och kanon kul att få börja spela handboll igen :) Har varit och tränat idag och imorogn blir det träning igen är grymt taggad redan nu faktiskt! :) Annars idag har jag inte gjort något speciellt, jag har varit på stan med lillasyster Julia sen följde hon med mig till min träning.

Snart så ska jag ta och ringa Fanny och prata lite för det va länge sen nu :) och så kankse jag ska till henne nästa vecka :) Och hoppas att Ludde och Oskar kan hänga med också! :)

nu ska jag ta och höja musiken till högsta volym och sitta och sunga så högt jag kan för idag är jag super glad vet inte riktigt varför men det känns bara himmla bra idag!! Btw: saknar jag min älskling jätte mycket men nu är det bara en vecka och 3 dagar sen är han hemma igen och det går ju väldigt fort! :D
Älskar dig Einar!! <3

ha det bra så länge puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0