Godmorgon! :)

Det känns verkligen att skolan börjar närma sig nu, av någon konstig anledning så vaknar jag tidigare och tidigare varje morgon, för någon vecka sen så vaknade jag typ halv 11, 11 som jag gjort hela sommaren typ och sen det senaste dagarna så har jag typ vaknar halv 9, 9! :O Himla knasigt! :S

Men jaja idag blir det till att ta det lungt och vänta på att tiden ska gå så jag kan få åka och träna! :) det ska bli kul men kommer nog att bli himla jobbigt, men det ska jag klara, det är bara att bita ihop och göra sitt bästa! :)

Jag skanr min Älskling sjukt mycket och längtar snart ihjäl mig efter honom men han kommer hem på söndag och det kommer att bli underbart!!
LouiseEriksson Älskar sin EinarSköthagen!♥



vi hörs lite senare Puss !;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0