bara 2 dagar kvar!! :D

Precis som Rubriken säger nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får träffa min älkling igen!! och Det ska verkligen bli underbart att få träffa honom igen han har varit borta 2 veckor och det har varit hur jobbigt som hellst!! Men nu snart snart är han hemma igen :)

Idag så har jag iaf varit ledig från skolan och det har varit skönt :) fast fick ju iofs åka in till norrtälje ändå för jag skulle köpa en grej så jag passade på att gå upp till skolan och hälsa på mina kompisar på EL :P hihihi Just nu sitter jag i soffan som jag nästan alltid gör och lyssnar på musik :) Ikväll blir det träning 19.00-21.00 sen blir det att ta bussen hem och typ lägga sig och sova, för jag är jätte trött redan nu (a) heheh




Lite suddiga bilder men fick bli så idag (a) Detta är dagen klädsel :P hihih

Puss;*

Kommentarer
Postat av: anna :)

fin blogg ! =)

2010-08-20 @ 23:00:36
URL: http://annaofsweden.devote.se
Postat av: hea

Du är söt :)

2010-08-20 @ 23:50:24
URL: http://healina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0