söndag.....

ojoj nu har jag varit grymt dålig på att skriva här man jag har haft fullt upp med skolan de 2 senaste veckorna och då har de ändå varit lov denna vecka :O iaf tänkte ge en lite snabb uppdatering från lovet ;P

På måndagen så var jag på bio med Einar :P vi kollade på "Remember me" och de va nog de bästa jag sett på länge :O riktigt bra!! sen när ivi skulle hem så missade vi 20 i 12 bussen precis så vi fick sitta i danderyd och vänta till kvart i ett för att sedan åka en 625:a hem och de sög ju -.- men men jag hade en trevlig kväll iaf :D tisdagen blev lugn och sen blev de onsdag och då va de tjejmddag hos marie! de va kanon kul dok sov vi bara typ 3 timmar den natten så när jag kom hem på torsdagen la jag mig soffan och sov i typ 4 timmar (a) sen pluggade jag faktiskt lite och sedan blev det fredag, den spenderades hos einar (y) och på lördagen så åkte vi till kusin Elin i Rimbo som fyllde 9 år! Grattis till henne!! :D

och nu är de söndag och jag är jätte sjuk hostar och har ont i halsen :( de suger ap mycket!! :( menmen så de blir ingen skola för mig imorogn och nu måste jag sova och hoppas på att jag blir frisk!! puss på er!
och som vi brukar säga jag LÄR ju skriva lite imorogn ;P hihihi

God natt ! :D


Kommentarer
Postat av: Marie

hihi jaa de LÄR du ju göra;) haha<33

2010-04-12 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0