nu vill jag bli frisk!!!

Nu har jag legat hemma hela dagen och de suger!! -.- visst de är lite skönt att slippa skolan men sjukt tråkigt att ligga hemma och inte orka göra någonting -.- men jag är på bättringsvägen iaf och hoppas att jag kan gå till skolan imorogn :)

och nu när jag har suttit hemma en hel dag så har jag funderat lite och jag har kommit på att våren faktiskt kankse är påväg :O de har varit underbart väder idag och jag älskart!! fast jag inte har kunnat varit ute och njutit av de, men ändå de är underbart ju!!:D och de får mig att längta efter sommaren!! så jag sitter här med sommarlinne och bikini på mig XDhihii



Puss på't skriver senare igen förhopningsvis ;*


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0