Followed every dream I had Oh, lord how I tried

Helgen har varit kanon härlig!! i Fredags följde Einar med mig hem och vi lagade matt till mamma pappa och julia :) eller.. ah vi gjorde klyftpotatis sen fixade mamma resten (A) hihi sen kollade vi på film, "Kenny begins" asså och jag kan ju bara säga att jag älskar Kenny Starfighter! helt undernar film! hihihihihi saru ;O helt klart bäst!! :D sen bakade va typ världens godaste kladdkaka!! :D helt kanon bra kväll :) sen blev det lördag och och då åkte jag till rosersberg för lag fest! :D 80-tals tema!! vi hade sjukt kul och alla va jätte fina! XD bilder kommer imorgon när jag orkar lägga över dom från kameran ;) och sen idag har jag inte gjort mycket alls, sovit och åkt hem :) de tog ungefär 2 timmar från rosers och hem ^^ ¨

nu sitter jag i alla fall i soffan och kollar på "burn notice" och dricker oboy! :D men funderar på att gå och lägga mig snart :P för är hel trött :P hihi

godnatt puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0