onsdag,torsdag

Igår träffade jag Fredrik :D de va ju hur kul som hellst, har ju inte träffat han på typ ett år :P, vi va och fikade och sen mötte jag Jelena, Antonia och Jill för Jelena och Antonia skulle dansa, och efter en timme i dans studion så åkte vi till edsbro och där väntade sebbe på mig :) kvällen blev super bra, och imorse så va de helt underbart att få vakna i din famn sebbe! du är underbar!! och nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på maten och sen ska jag byta om för handbollsträning.

Men nu ska jag höja volymen till max och hoppa runt och sjunga för jag är på ett litet galet humör just nu (a) hehe men tummen upp för de (Y)


"Every moment I,m with you, I catch my breath!<3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0