Halloween!

Uch jag gillar inte alls halloween de ä läskigt (a) men nu när jag bor ute i skogen så finns de ju en del plus iaf :D

1. De kommer inte en massa ungar och tigger godis här ute på landet :D
eller oj  de va vist bara en sak som är posetiv(a)

och de finns ganska mycket minus just under halloween:O

1. Jag bor i skogen ! :O
2. de blir jätte mörkt på kvällen eftersom att de inte finns lika mycket lyse som i stan :O
3. JAG BOR I SKOGEN DE BLIR JÄTTE MÖRKT OCH JAG ÄR MÖRKRÄDD :O

men aja nu fokuserar vi på de posetiva ändå, jag har pratat i telefon med fanny och jag saknar dig som fan unge!! och nu ska jag ta och plugga lite och sen kolla på en film ha de så skönt ikväll! Jag ska sitta i soffan med kors och vitlök i famnen usch för halloween ! ^^

Puss på er ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0