Tråk!

Bara för att jag har ligger hemma sjuk och har tråkigt!!!! snodde testet av marika för jag har inget roligare att göra (a) ;*

Ärlighet

Ditt äldsta hångel: -90
Vad tycker du om kärlek? Mycket bra
När kramade du någon sist? igår
Har du svårt för att bli kär? nja... (a)
När kysste du någon sist? i lördags
Är du singel? Nej :)
När fick senast en komplimang? igår? ^^

Har du någonsin

Hånglat med någon riktigt ful? nej de tror jag inte iaf ^^
Hånglat med fler än 50 personer? Nej XD
Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? nix :)
Gjort något riktigt dumt? ojoj jaa ;(
Gjort något du verkligen ångrar? joo..
Varit nykter på nyårsafton? haha jaa :)
Åkt ambulans? Nej (Y)
Gjort något olagligt? jaa XD
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa :)
Tar du droger? Hell NO!!
Vilka kläder sover du i? Tshirt och shorts ^^hihih
Är du ensam nu? japp

Senaste personen som

Sov i din säng? jag :P
Såg dig gråta? mamma ^^
Fick dig att gråta? vet ej ?:S
Du gick på bio med? Sebbe :)

De senaste 48 timmarna har du

Gråtit? Ja.
Kramat någon? jaa
Pussat någon? nepp
Köpt någonting? Noo
Sjungit? JAA :D
Saknat någon? Jaa, mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0