tisdag 10 november

Idag har varit seg dag -.-  frörst typ världens längsta lektion på morgonen då vi gick igenom sekretessen och tystnadsplikten inför praktiken och sen åt vi världens äckligaste lunch :O någon muppig patsta med äcklig skinksås...... sen va de naturkunskaps prov och de hade jag faktiskt pluggat på så de känndes jätte bra men direkt efter de så hade vi ett läxförhör på EU i samhällskunskapen och de hade jag dock inte pluggat på så de gick mindre bra (A) sen satt jag och jelena kvar i skolan och skrev på våran engelska tidnig (Y) den kommer att bli underbra :D och nu sitter jag här och skriver lyssnar på musik och har en sprängande huvudvärk -.- suck på de tycker jag!!!!

Men nu ska jag kolla på Ugly Betty (Y) Hell Yeah!!! :D Älskart!!

Pusskalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0