helgen,

Helgen har varit kanon mys! I fredags så fick jag dock inte gå till praktiken för pappa tyckte at jag hostade för mycket -.- men jag hade de mysigt hemma framför tv med massa avsnit "how i met your mother" (Y) sen på kvällen va jag på på bio med Jelena, Sofia, Antonia och Emma, "New moon" Den va grymt bra och tummen upp för den! sen åkte jag hem och mös med familjen, hela familjen för Catrin har varit hemma över helgen :D sen gick jag och la mig och på lördagen så kom Sebbe hit! :D vid 3 tiden så åkte mamma, pappa, julia och catrin till vaxholm för att häsla på våra kompisar där så jag och sebba va ensamma hemma, vi åt pizza och kollade på film, "Van helsing" de va läsligt ;O hihi. Sen idag har jag inte gjort alls mycket jag och sebbe vaknade vid halv 10 gick upp och åt frukost sen åkte vi in till norrtälje för att kolla på handboll, ceras 92-94 spelade när vi kom, de va kul att kolla på sitt gammla lag, tyvär så förlorade dom "/ med jag tycker att dom va duktiga :) sen så spelade min lillasyrras lag mot spånga och ceres utklassade motståndet totalt ^^, sen åkte vi hem för att äta middag och säga hej då till Catta som för en stund sen åkte tillbaka till linköping.

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska snart sätta mig framför tvn och kolla på "gossip girl" (y) och sen blir det "vem kan slå filip och fredrik", men innan dess ska jag hinna städa lite på mitt rum så nu avsutar jag detta inlägg och de gör jag med en väldigt fin låt......

1-2-1-2-3-4
Give me more loving than I’ve ever had
Make me feel better when I’m feeling sad
Tell me I’m special even though I know I’m not
Make me feel good when I hurt so bad
Barely getting mad, I’m so glad I found you, I love being around you,

You make it easy
Its as easy as 1-2-1-2-3-4
There’s only one thing ,To Do ,Three words, For you
(I love you) I love you
There’s only one way to say,Those three words
That’s what I’ll do, I love you) I love you

Give me more loving from the very start
Piece me back together when I fall apart
Tell me things you never even tell your closest friends
Make me feel good when I hurt so bad
You’re the best that I’ve had, And I’m so glad I found you,I love being around you

You make it easy
It’s easy as 1-2-1-2-3-4
There’s only one thing, To Do, Three words, For you
(I love you) I love you
There’s only one way to say those three words
That’s what I’ll do, (I love you) I love you
(I love you) I love you

You make it easy
It’s easy as 1 2 1 2 3 4
There’s only one thing, To Do, Three words, For you
(I love you) I love you
There’s only one way to say those three words
That’s what I’ll do(I love you) I love you
(I love you) I love you
1-2-3-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0